NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Un studiu arată că copiii care ratează micul dejun au o satisfacție a vieții mai scăzută comparativ cu cei care consumă regulat o masă de dimineață. Cercetarea, condusă de Anglia Ruskin University (ARU), din Anglia, și Universidad de las Americas, din Mexic, a implicat aproape 150.000 de tineri cu vârste... The post Copiii care sar peste micul dejun sunt mai puțin fericiți, arată un studiu appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.
Copiii care sar peste micul dejun sunt mai puțin fericiți, arată un studiu
- de News Pascani
- 2024/08/01 12:02
