Consumul ridicat de alimente ultraprocesate este asociat cu accelerarea îmbătrânirii biologice

NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Un studiu realizat de Unitatea de Cercetare în Epidemiologie și Prevenție din cadrul I.R.C.C.S. Neuromed din Pozzilli, în colaborare cu Universitatea LUM din Casamassima, ambele din Italia, arată că un consum ridicat de alimente ultraprocesate este asociat cu accelerarea îmbătrânirii biologice, indiferent de calitatea nutrițională a dietei. Rezultatele au fost... The post Consumul ridicat de alimente ultraprocesate este asociat cu accelerarea îmbătrânirii biologice appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.


Citește articolul complet pe News Pascani

Alte știri din News Pascani