Câteva beri sau pahare de vin pe săptămână, poate reprezenta un risc pentru creier

În cadrul unui studiu Universitatea din Pennsilylvania a afirmat că în consumul de alcool, chiar și la niveluri pe care majoritatea le-ar considera modeste, câteva beri sau pahare de vin pe săptămână, se consideră un risc pentru creier, conform cercetării publicate în jurnalul Nature Communicaţions. În contextul contrastelor, cercetarea arată că cu căt crește consumul […]


Citește articolul complet pe Financiarul

Alte știri din Financiarul