Într-un studiu, cercetătorii leagă mancatul foarte devreme (înainte de 8:30) de un risc mai mic de a dezvolta diabet de tip 2. Într-un studiu realizat de Universitatea Northwestern din Chicago, cercetătorii leagă riscul de a […] Articolul Micul dejun înainte de 8:30 și mesele spațiate reduc riscul de diabet apare prima dată în BZI.ro.
Micul dejun înainte de 8:30 și mesele spațiate reduc riscul de diabet
- de Buna ziua Iasi
- 2021/03/22 19:16
