Adăugarea constantă de sare în mâncare crește semnificativ riscul de cancer de stomac, avertizează un studiu recent publicat în revista Gastric Cancer, scrie Mediafax. Cercetarea, realizată pe parcursul a 10 ani pe un eșantion de […]
Experții trag un semnal de alarmă! Ce se întâmplă dacă adaugi prea multă sare în mâncare
- de Buna ziua Iasi
- 2024/05/22 10:15
