Dieta vegană este mai eficientă pentru pierderea în greutate decât dieta mediteraneană, potrivit unui nou studiu revoluționar care a comparat dietele. Studiul randomizat, care a fost publicat în Jurnalul Colegiului American de Nutriție, a constatat […] Articolul Dieta vegană, mai bună pentru scăderea în greutate și controlul colesterolului decât dieta mediteraneană: studiu apare prima dată în BZI.ro.
Dieta vegană, mai bună pentru scăderea în greutate și controlul colesterolului decât dieta mediteraneană: studiu
- de Buna ziua Iasi
- 2021/02/06 12:51
Alte știri din Buna ziua Iasi
- de Buna ziua Iasi
- 2021/02/06 12:51
- de Buna ziua Iasi
- 2021/02/06 12:40
- de Buna ziua Iasi
- 2021/02/06 11:21
- de Buna ziua Iasi
- 2021/02/06 11:07
