Dieta mediteraneană poate reduce progresia cancerului de prostată

Dieta mediteraneană poate reduce progresia cancerului de prostată

Într-un studiu privind rolul dietei mediteraneene în progresia cancerului de prostată la bărbați, cercetătorii de la Universitatea din Texas MD Anderson Cancer Center au descoperit că bărbații cu cancer de prostată localizat care au raportat […] Articolul Dieta mediteraneană poate reduce progresia cancerului de prostată apare prima dată în BZI.ro.


Citește articolul complet pe Buna ziua Iasi

Alte știri din Buna ziua Iasi