Un studiu ia constatat că administrarea zilnică de multivitamine nu îi ajută pe oameni să trăiască mai mult şi poate chiar creşte riscul unei morţi premature, scrie The Guardian, conform News.ro. Cercetătorii din SUA au analizat fişele medicale a aproape 400.000 de adulţi care nu sufereau de boli majore pe termen lung pentru a vedea […]
Consumul zilnic de multivitamine nu are nici un beneficiu pentru sănătate. Ce spun medicii
- de Buna ziua Iasi
- 2024/06/27 12:20
