O analiză recentă a datelor din peste 14 studii internaționale sugerează că consumul de cafea și ceai ar putea avea un efect protector împotriva cancerelor din sfera ORL (de cap și gât). Aceste cancere, al șaptelea cel mai frecvent tip de cancer la nivel mondial, reprezintă o problemă tot mai acută, mai ales în țările […]
Cafeaua și ceaiul: băuturile care ar putea reduce riscul de cancer ORL, potrivit unui studiu amplu
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 15:00
Alte știri din Buna ziua Iasi
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 14:46
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 14:40
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 14:20
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 13:40
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 13:25
- de Buna ziua Iasi
- 2024/12/27 13:24
