Un studiu extins indică o legătură între consumul de cafea și ani în plus de viață

Un studiu extins indică o legătură între consumul de cafea și ani în plus de viață

Noi cercetări oferă dovezi că populara cafea poate aduce numeroase beneficii, inclusiv șansa de a trăi o viață mai lungă și mai sănătoasă.


Citește articolul complet pe Ziua de Cluj

Alte știri din Ziua de Cluj