Un studiu recent arată că un pahar de lapte pe zi reduce riscul de cancer intestinal cu aproape o cincime.
Un pahar de lapte pe zi reduce riscul de cancer intestinal - studiu
- de Ziua de Cluj
- 2025/01/08 14:55
Alte știri din Ziua de Cluj
- de Ziua de Cluj
- 2025/01/08 14:51
- de Ziua de Cluj
- 2025/01/08 14:23
- de Ziua de Cluj
- 2025/01/08 13:13
- de Ziua de Cluj
- 2025/01/08 13:08
