Dieta mediteraneană ajută în depresii

Adoptarea dietei mediteraneene poate oferi un ajutor substanțial persoanelor care suferă de depresie severă, conform unui studiu australian. Cercetătorii au studiat efectele acestui tip de alimentație asupra unui grup de pacienți diagnosticați cu tulburări depresive majore. Aceștia au consumat timp de 12 săptămîni o dietă în care au predominat proteinele, fructele și legumele proaspete, verdețurile, […]


Citește articolul complet pe Monitorul Expres Brasov

Alte știri din Monitorul Expres Brasov