STUDIU: Ouăle pot îmbunătăți semnificativ sănătatea oaselor

Ouăle, alimente consumate în mod obișnuit la micul dejun, sunt importante pentru a menține o bună sănătate a oaselor, potrivit unui studiu publicat în jurnalul Food & Function, arată G4Food. Cercetarea, care a fost realizată pe un eșantion de 19.208 persoane din SUA, a urmărit să înțeleagă legătura dintre ouă și densitatea minerală osoasă (BMD) și […]


Citește articolul complet pe Monitorul de Fagaras

Alte știri din Monitorul de Fagaras