Persoanele care obișnuiesc să bea cafea ar putea avea o speranță de viață mai ridicată și un risc mai mic de boli cardiovasculare, arată un amplu studiu din Marea Britanie. Cel mai mare impact a fost măsurat în cazul persoanelor care consumă două-trei cești zilnic. La cercetarea la care au participat aproape 450.000 de persoane, s-au analizat […]
Cafeaua scade riscul de boli cardiovasculare, arată un studiu realizat vreme de peste 12 ani
- de Monitorul de Fagaras
- 2022/09/29 09:17
