Consumul alimentelor ultraprocesate (AUP) este asociat cu o îmbătrânire biologică mai accelerată, potrivit unui studiu australian, informează Agenția Xinhua, preluată de Agerpres. Într-un nou studiu, cercetători de la universitatea Monash din Melbourne au analizat dietele a 16.055 de persoane din Statele Unite cu vârsta cuprinsă între 20 şi 79 de ani, având stiluri de viaţă […]
Actualitate medicală/ Un studiu australian asociază alimentele ultraprocesate cu o îmbătrânire biologică mai accelerată
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:32
Alte știri din Ziarul de Prahova
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:28
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:28
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:26
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:24
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:22
- de Ziarul de Prahova
- 2024/12/15 22:16
