Un nou studiu realizat pe un număr de peste 47.000 de femei a descoperit legături între consumul de cafea și îmbătrânirea sănătoasă. Majoritatea persoanelor care beau cafea apreciază doza rapidă de energie pe care o oferă. Dar potrivit noului studiu, prezentat cu prilejul reuniunii anuale a Societății pentru Nutriție din Statele Unite, consumul de cafea […]
Alte știri din Ziarul de Prahova
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/10 13:00
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/09 21:34
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/09 21:32
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/09 21:30
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/09 21:28
- de Ziarul de Prahova
- 2025/06/09 21:26
